Contact me; Twitter/Instagram: @mariamsyafiqah_
Tumblr: marosyasays.tumblr.com

18, I cross Siamese(papa) and Arabic(mama) , I just want the wait to be over, SPM result please said for ten.
Someone's so soon :)
Heartbeats: emy, wawa, fia, nina, feeka, amalia, aaina, nana, anne, syakir, adi, ammar, que, akmal, amire :)

LegoLand Malaysia di Nusajaya Johor

Assalammualaikum. Okay this is so amazing place people. Lepas je i habis sekolah, the next day terus my dad and mom bawak kiteorg holiday and having fun here @LegoLand Malaysia. Tell you what, we started our journey before subuh lagi dah sebab nak sampai directly bila LegoLand bukak. Bila sampai je, kiteorg semua like wow amazing sebab sampai ke parking lots pun guna Lego. And that is soo gohjes. I naik almost semua ride tau. ada two ride yang memang buat jantung nak tercabut lah. We'd enjoyed ourselves much here. Tup tap tup tap dah pukul 8 and LegoLand pun dah nak tutup mengkick off kiteorg keluar. In caar, semua orang pung tidur. I tak nak cerita panjang-panjang sini, you all kena rasa sendiri. My dad said, it can be a recomandation to friends and others. so, go people. filling up your remaining holidays :) *shakehand* bye.